تور

اجاره خودرو در دبی
استان گیلانایرانگردیفومن

آشنایی با روستای سه سار فومن ، استان گیلان

روستای سه سار

در این بخش از مقالات ایرانگردی قصد معرفی و آشنایی با روستای سه ساررا که یکی از جاهای دیدنی فومن است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

روستای سه سار
تصویر از سایت کلوب

یکی از جاذبه های استان گیلان روستای سه سار است که یکی از روستاهای بخش میرزا کوچک شهرستان صومعه سرا می باشد.این روستا در مسیر شهرهای فومن، ماسال و ماسوله قرار دارد اگر چه مسیر طولانی ممکن است شما را خسته کند اما بی شک طبیعت زیبا خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد.استخر دو قلوی روستای سه سار یکی از جاذبه های این منطقه است.

روستای سه سار دارای طبیعت بکر و زیبا است که باعث شده گردشگران زیادی در طول فصول مختلف سال از این منطقه دیدن کنند.شالیزارهای وسیع و همجواری با دامنه تیمور کوه و رودخانه پلنگ ور از جمله جاذبه های این روستا به شمار می رود.

روستای سه سار
تصویر از سایت تاپ تراول

سه سار به معنای پرندگان سیاه از نوع سار است که هنگام برداشت محصول برنج سارها به این منطقه می آیند برای خوردن کرم های ساقه خوار برنج و دیگری علت نام گذاری این منطقه به سه سار وجود سه چشمه معروف است که از گذشته تاکنون این چشمه ها برای مصارف عمومی و آبیاری مزارع مورد استفاده قرار گرفته اند. وجود استخر دو قلو نیز زیبایی منطقه را دو چندان کرده است و سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این استخر و زیبایی های اطراف به این منطقه سفر می کنند.

روستای سه سار
تصویر از سایت تاپ تراول

روستای سه سار به دلیل قرار گرفتن در ضلع غربی استان گیلان ودامنه رشته کوه تالش آب وهوای معتدل با تابستان های نسبتا گرم و زمستان های معتدل و سرد همراه است.بهترین فصل سفر به این روستا تابستان است اگر چه روستای سه سار زمستان های زیبایی دارد و نمی توان از حال و هوای زمستان برفی استخر دو قلو گذشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا