تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

10 دلیل برای تجربه اقامت بومگردی‌های ساری

ساری که یکی از زیباترین و سرسبزترین شهرهای شمال کشور بوده، با قدمتی ۵۰۰۰ساله دیدنی‌ترین بناهای تاریخی را در دل خود جای داده است. خرید و استعلام قیمت بلیط قطار ساری و سفر به این شهر، به تمام مسافرانی پیشنهاد می‌شود که به‌دنبال یک مقصد خوش‌آب‌وهوا برای تعطیلات نوروزی هستند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، بهتر است به‌جهت داشتن تجربه‌ای دل‌نشین از روزهای اقامت، بهترین هتل ساری را برای خود رزرو کنید. اقامتگاه‌های بوم‌گردی بهترین انتخاب برای یک اسکان متفاوت و لذت‌بخش در ساری هستند. در ادامه مطلب، ۱۰ دلیل جذاب و منطقی برای انتخاب و رزرو خانه‌های بوم‌گردی، خدمت شما عزیزان خواهیم گفت. تا پایان همراه ما باشید.

تجربه اقامت بومگردی‌های ساری

اقامت در دل طبیعت

اولین مزیت رزرو و اقامت در خانه‌های بوم‌گردی، تجربه یک اسکان متفاوت و دل‌نشین در دامان طبیعت خواهد بود. تماشای مناظر اطراف، استراحت در دل طبیعت، شنیدن صدای رودخانه‌های جاری و هوهوی باد در بین درختان، قطعا به خاطره‌ای زیبا و فراموش‌نشدنی از سفر به ساری تبدیل می‌شود؛ به‌بیان‌دیگر، با اقامت در یکی از واحدهای سنتی اطراف شهر، انرژی مثبت و آرامش طبیعت را به‌خوبی دریافت خواهید کرد.

اقامتی ارزان و به‌صرفه

بااین‌که اقامت در یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ های ساری یک انتخاب عالی و ایده‌آل محسوب می‌شود؛ اما مدیریت هزینه‌های سفر همچون تجربه خرید بلیط قطار ارزان‌قیمت و اقامتی اقتصادی برای بیشتر مسافران یک اولویت است. با رزرو اتاق در خانه‌های بوم‌گردی، تا حد زیادی در هزینه و مخارج سفر خود صرفه‌جویی کنید و برای روزهای بیشتری در دل جنگل‌های سرسبز ساری بمانید.

دریافت خدماتی مشابه هتل

برخی از مسافران به‌اشتباه فکر می‌کنند که با رزرو اتاق در واحدهای بوم‌گردی هیچ خدماتی به آن‌ها ارائه نمی‌شود؛ به‌همین‌دلیل، بدون تحقیق اتاق یا سوئیتی را در بهترین هتل ساری رزرو می‌کنند. اگر تصور شما نیز چنین است، بد نیست بدانید که خدمات دریافتی از خانه‌های بوم‌گردی دست‌کمی از بهترین هتل ‌های شهر ندارد؛ بااین‌حال، قبل از رزرو نهایی اتاق در مهمان‌خانه‌های سنتی، نظرات مسافران قبلی را جویا شوید.

شناخت جاذبه‌های گردشگری بکر

یکی دیگر از مزایای رزرو اتاق در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، شناخت جاذبه‌های بکر گردشگری در آن مناطق است. بااین‌که در فضای اینترنت، بهترین و معروف‌ترین مکان‌های تفریحی طبیعی و تاریخی ساری معرفی شده؛ اما هنوز هم مناطقی در این شهر و حتی دیگر شهرستان‌های ایران وجود دارند که اطلاعات زیادی از آن‌ها در دسترس نیست. بازدید از مکان‌هایی که کمتر‌کسی درباره آن خبر دارد، بسیار جذاب و هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد؛ اگر این موضوع برای شما هم جالب است، یکی از اتاق‌های بوم‌گردی ساری را برای خود رزرو کنید.

نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری معروف

ازآنجایی‌که بیشتر خانه‌های اقامتی روستایی در نزدیکی محبوب‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های طبیعی ساری و در دل جنگل‌های این شهر واقع شده‌اند؛ بنابراین، رزرو اتاق در این مناطق دسترسی بهتری به مکان‌های تفریحی دارد و دیگر لازم نیست که برای بازدید از آن‌ها مدت‌زمان زیادی را در ترافیک و جاده‌ها بگذرانید.

بومگردی‌های ساری

نوش‌جان‌کردن انواع غذاهای محلی

غذاخوردن یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سفری است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. برای بیشتر مسافران، امتحان‌کردن طعم غذاهای محلی جذابیت دارد؛ ازطرفی، باید به این نکته توجه داشت که در هر رستوران و سفره‌خانه‌ای نمی‌توان طعم اصیل غذاهای محلی را امتحان کرد. اقامت در اتاق‌های بوم‌گردی این امتیاز را برای شما فراهم می‌کند که انواع غذاهای سنتی ساری را با طعمی فوق‌العاده نوش‌جان کنید.

اقامتگاه‌های بوم‌گردی شلوغ نیستند

یکی دیگر از دلایلی که شما را به رزرو اتاق در خانه‌های بوم‌گردی ترغیب می‌کند، این است که آن‌ها برخلاف هتل ‌ها محدودیت پذیرش گردشگر دارند؛ بنابراین، آرامش بیشتری در آن فضاها پابرجاست. صدای طبیعت درواقع تنها صدایی است که درون کلبه‌های بوم‌گردی شنیده می‌شود؛ بنابراین، با خیالی راحت و به‌دور از شلوغی‌های محیط می‌توانید به استراحت بپردازید و خوابی خوش و عمیق را تجربه کنید.

دوری از مدرنیته

این روزها که سبک زندگی هرلحظه بیشتر و بیشتر از نوع سنتی خود دور می‌شود، تجربه دوباره یک زندگی ساده اما پر آرامش برای بیشتر ما جذابیت دارد. اقامتگاه‌های بوم‌گردی این امکان را برای مسافران فراهم می‌کنند تا با آسایش خیال و درک یک تجربه جدید و متفاوت از سفر، اقامتی خوب و خاطره‌انگیز را تجربه کنند. درک ساده‌زیستی روستایی، تماشای طبیعت اطراف و دنبال‌کردن حیوان‌های اهلی که آزادانه به این طرف و آن طرف می‌روند، به‌خصوص برای کودکانی که هرگز با این مفهوم آشنا نبوده‌اند، بسیار جالب خواهد بود.

آشنایی با فرهنگ و رسوم اصیل مردم ساری

یکی دیگر از بخش‌های جالب سفر، آشنایی با فرهنگ و آداب‌ورسوم مردم آن منطقه است. با‌این‌که رزرو بهترین هتل ساری مزایای بسیاری دارد؛ اما متأسفانه شما را با آداب و عقاید سنتی مردم آشنا نخواهد کرد. چنان‌چه آشنایی با سبک زندگی، آداب‌ورسوم، جشن‌های محلی، رویدادهای فرهنگی، انواع غذاهای سنتی، گیاهان خاص هر منطقه و خواص آن‌ها، نوع پوشش زنان و مردان ساری و حتی اصیل‌ترین بازی‌های این شهر برای شما جالب است، حتما به فکر رزرو اتاق در یک اقامتگاه بوم‌گردی باشید.

خرید سوغات از بازارهای محلی

ازآنجایی‌که خرید سوغات در پایان سفر یکی از مهم‌ترین و اصیل‌ترین رسوم ما مردم ایران بوده است؛ بنابراین، بهتر است که قبل از رزرو و استعلام قیمت بلیط قطار برایبرگشت به خانه، سری به بازارهای سنتی آن منطقه بزنید. ازطریق بازارچه‌هایی که در اطراف خانه‌های بوم‌گردی واقع شده است، می‌توانید اصیل‌ترین خوراکی‌ها و صنایع‌دستی ساری را خریداری کنید. با انجام این کار، نه‌تنها یک خرید باکیفیت را تجربه می‌کنید؛ بلکه از هنر و اقتصاد مردم محلی نیز حمایت خواهید کرد.

خرید سوغات از بازارهای محلی ساری

راهنمای رزرو اقامتگاه بوم‌گردی و هتل ساری

اگر با خواندن مزایای اقامت در واحدهای بوم‌گردی نسبت به رزرو اتاق در آن‌ها ترغیب شده‌اید، حتما به سایت اینترنتی فلای تودی سری بزنید. این فروشگاه اینترنتی علاوه‌بر معرفی بهترین هتل ‌ها و اقامتگاه‌های ساری، امکان خرید بلیط قطار و هواپیما را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه فراهم می‌کند. جهت داشتن اقامتی عالی و فراموش‌نشدنی در ساری، توصیه می‌شود که حتما قبل از رزرو نهایی، شرایط اسکان در آن واحد بوم‌گردی را به‌همراه نظرات مسافران قبلی آن اقامتگاه‌ها مطالعه کنید؛ در این راستا، می‌توانید از مشاوره پشتیبان‌های سایت نیز استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا