تور

اجاره خودرو در دبی
استان مازندرانایرانگردیچالوس

آشنایی با تله کابین نمک آبرود چالوس استان مازندران

آشنایی با تله کابین نمک آبرود چالوس استان مازندران

در این پست از مجله گردشگری دوباره سفر می خواهیم. معرفی و آشنایی با تله کابین نمک آبرود چالوس استان مازندران داشته باشیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تله كابين يكی از بخشهای مهم توريستی نمک آبرود به حساب می آید. اين تله كابين كه در جنوب شرقی شهرک نمک آبرود قرار گرفته است. امكان صعود به بالاي قله زيباي مدوبن را به وجود آورده است. قله مدوبن، با داشتن امكانات پذيرايی جهت مسافرين در فضای دلنشين و خاطره انگيزي را براي گردشگران فراهم کرده است.

تله کابین نمک آبرود

آشنایی با نمک آبرود

شهر توریستی ویلایی نمک آبرود واقع در ۱۲ کیلومتری غرب چالوس بین چالوس و تنکابن می باشد. شهرک توریستی نمک آبرود دارای شرایط اقلیمی مناسب و مناظر طبیعی زیبا همراه با امکانات تفریحی بی نظیر مانند دو خط تله کابین، سورتمه سواری، کارتینگ ،پارک ماجراجویی ،شهر بازی ، زیپ لاین ، باشگاه تیراندازی ، موتور ۴ چرخ و امکانات پذیرایی همچون رستوران، فست فود و کافی شاپ، تفرجگاههای ساحلی ماسه ای، دریاچه زیبای لاک پشت ها،شهر بازی،باشگاه تیر اندازی، پرواز تفریحی، آموزش با هواپیما و هلی کوپتر می باشد.

همچنین نزدیکی به مراکز خرید، قدم زدن و دوچرخه سواری در محیط شهرک در هر ساعت شبانه روز همراه با بوی جنگل طراوت و تازگی، سکوت آرامش بخش مناظر بی نظیری را برای شما فراهم ساخته اند.

تله کابین نمک آبرود

آشنایی با تله کابین نمک آبرود

يكي از بخشهاي مهم توريستي نمك آبرود، تله كابين آن می باشد. اين تله كابين كه در جنوب شرقی شهرك نمک آبرود قرار گرفته است. و امكان صعود به بالاي قله زيباي مدوبن را به وجود آورده است. قله مدوبن، با داشتن اختلاف دماي حدود ۱۰ درجه سانتيگراد نسبت به پای كوه در ماههاي گرم سال فضاي دلنشين و خاطره انگيزي را براي گردشگران ایجاد کرده است.

تله كابين نمك آبرود در نوع خود در بين شركتهاي ديگر داخلی و خارجی به لحاظ نگهداري و سرويس دهی موجود مورد توجه بسیاری واقع شده است. و امنيت مسافران را اولويت اول كار خود قرار داده است. خطوط تله كابين نمک‌آبرود جهت امنيت بيشتر، هر روز بازبينی می گردد. و کليه تعميرات و یا تعويض قطعات بصورت روزانه و يا سالانه (تعويض چرخهای دکل، لاستیکهای دکل، بلبرينگها )  انجام می گردد.

تله کابین نمک آبرود

خط یک تله کابین نمک آبرود

تله كابين نمك آبرود دارای ۴۲ كابين ۴ نفره است. كه با سرعت ۳ متر بر ثانيه مسير ۲۱۰۰ متري را كمتر از ۱۵ دقيقه طی می کند. ارتفاع دكل تله كابين بين ۴ الی ۵۰ متر متغیر میباشد. متوسط جابجايی مسافرين در طول سال با توجه به موقعيت جغرافيايی و اقليمی منطقه و همچنين ايام تعطيل سال متفاوت می باشد.

این مجموعه دارای دو خط تله کابین میباشد. خط یک ساخت کشور سوئیس می باشد. که تا قله “مدوبن” امتداد میابد. قله مدوبن دارای ۱۰۵۰ متر ارتفاع و پوشیده از جنگل می باشد. کابین های این خط قرمز رنگ و چهار نفره است.

خط تله کابین نمک آبرود

خط دو تله کابین نمک آبرود

طول این خط ۱۷۰۰ متـر و با سـرعت ۶ متر در ثانيه گردشگران را به قله بکر و دست نخورده دیوحمام انتقال می دهد. این خط با ۳۵ دستگاه کابین فایبرگلاس ۶ نفره توانایی حمل روزانه ۸۰۰۰ گردشگر را فراهم کرده است.

قله دیو حمام با غارهای طبیعی در ارتفـاع ۷۰۰ متـر از سطـح دریا می باشد. این قله با چشم اندازی بی نظیر عـلاوه بر برخـورداری از امکانات رفاهی و بهـداشتی مناسب، محیطـی دل انگیز و به یادمـاندنی را بـرای گردشـگران به وجود آورده است.

خط تله کابین نمک آبرود

مکان

تله کابین نمک آبرود در جنوب شرقی شهرک نمک آبرود، که بین راه چالوس به تنکابن در ۱۲ کیلومتری چالوس استان مازندران است. واقع شده است. این تله کابین با توجه به حجم مسافران از ساعت ۸ صبح الي ۱۹ پذیرای مسافران می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا