تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

مهم‌ ترین پارک‌های آبی استانبول

در سفر به استانبول زیبا تفریحات و سرگرمی‌های زیادی از جمله پارک آبی استانبول آماده‌اند تا یک سفر خاطره‌انگیز را برای شما بسازند. این شهر توریستی به‌ دلیل موقعیت ساحلی‌اش تنوع بالایی از تفریحات آبی را در برگرفته و تعداد زیادی پارک آبی با امکانات گسترده در این شهر میزبان گردشگران هستند. در این نوشته نگاهی به تعدادی از مهم‌ترین‌های این پارک‌ها می‌اندازیم.

به علاقه‌مندان به تفریحات آبی توصیه می‌کنیم این مطلب را دنبال کنند تا با امکانات و شرایط مهم‌ترین پارک‌های آبی استانبول آشنا شوند. برای تجربه‌ای شاد و هیجان‌انگیز حتما در سفر خود از یکی از این پارک‌ها دیدن کنید.

پارک های آبی استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک آبی روباز آکوا مارین در قسمت اروپایی استانبول با ظرفیت بیش از 3000 نفر یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی این شهر است. این پارک مجهز به انواع سرسره‌ها و حوضچه‌ها و سایر تفریحات آبی متنوع است. حوضچه‌هایی شبیه اقیانوس که انواع طول موج‌ها را شبیه‌سازی کرده و انواع استخر برای ورزشکاران حرفه‌ای، کودکان و بانوان هم بخشی از امکانات آن است.

این پارک آبی استانبول مکانی مناسب برای یک تفریح خانوادگی تمام‌عیار است که برای سنین و سلیقه‌های مختلف تجهیز شده است. وجود امکانات بهداشتی اختصاصی برای افراد و فروشگاه‌های این مجموعه در کنار پخش موسیقی و انیمیشن و… از دیگر ویژگی‌های این پارک است.

رفت و آمد به این پارک بسیار آسان است؛ چرا که در سطح شهر سرویس‌هایی از ساعت 8:30 تا 10 صبح به صورت رایگان شما را به پارک می‌برند. در فصول گرم سال می‌توانید از 9 صبح تا 7 عصر برای بازدید از این پارک برنامه‌ریزی کنید. قیمت بلیط برای این پارک در طول هفته و روزهای اخر هفته و همچنین برای بانوان آقایان و کودکان 5 تا 12 سال متفاوت است.

اما کودکان زیر 5 سال همه روزه می‌توانند به‌صورت رایگان از امکانات این پارک استفاده کنند.

آدرس: محله بویوک چکمجه، فاتح، خیابان کوماندو، شماره 4

پارک های آبی استانبول

پارک آبی کلاب دلفین استانبول

این پارک آبی استانبول یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی و البته کامل‌ترین مجموعه‌های تفریحی این شهر است. 7 استخر متنوع برای افراد با سنین و نیازهای متفاوت، 12 سرسره و تفریحاتی مثل مهمانی برفی و والیبال ساحلی و…، سرگرمی‌هایی نظیر نمایش دلفین و شیر دریایی بخشی از امکانات این پارک است. در این مجموعه می‌توانید از فروشگاه‌های مجهز دیدن کنید و در کافه‌ها ورستوران‌ها طعم‌های جدیدی را امتحان کنید.

از نقاط مختلف استانبول می‌توانید به وسیله شاتل‌های رایگان که در ساعات مخصوص در ایستگاه هستند به این پارک بروید. از ساعت 9 صبح تا 7 عصر می‌توانید در این مجموعه خوش بگذرانید و از امکانات آن استفاده کنید.

آدرس: محله اسن یورت، باغچه شهیر، محله اسنکنت، خیابان اونور گونر، مرکز بازی های آبی

پارک آبی مارینا آکواپارک استانبول

این پارک درواقع بزرگ‌ترین پارک آبی استانبول است که نزدیکی به ساحل زیبای توزلا در منطقه آسیایی استانبول آن را به زیباترین پارک این شهر تبدیل کرده است. . مجموعه مارینا آکواپارک با 15 هزار متر مربع مساحت، بلندترین سرسره آبی اروپا با ارتفاع 24.5 متر را در خود جای داده است. شما سوار بر این سرسره آبی این ارتفاع را در 7 ثانیه طی می‌کنید.

البته این مجموعه شامل 17 سرسره آبی متنوع دیگر و بخش ویژه کودکان با سرسره‌ها و تفریحات مناسب و امن و تونل‌های متنوع برای همه افراد و سلیقه‌ها هم می‌شود. همچنین تفریحاتی مثل جت اسکی، شاتل، غواصی، اسکی روی آب، بنانا و… هم در ساحل توزلا ارائه می‌شوند.

این پارک فضایی کاملا خانوادگی دارد و به همین دلیل از ورود اقایان بالای 15 سال به صورت تنها و بدون همراه خانم ممانعت می‌شود. فضای اختصاصی شنا برای بانوان هم در نظر گرفته شده است و البته انتخاب نوع پوشش برای بانوان کاملا آزاد است.

این مجموعه از زیباترین دیدنی های استانبول است که پخش موسیقی و انیمیشن، برنامه‌های شاد و مفرح و انواع بازی‌ها و رستورانهای مجهز را در کنار تفریحات آبی در خود جای داده است. مجموعه از 11ساعت صبح تا 6 عصر پذیرای مسافران است.

آدرس: منطقه توزلا جامی، خیابان بالیکچیلار، شماره 20/1

پارک های آبی استانبول

پارک آبی ویالند استانبول

مجموعه وسیع ویالند با نام جدید اسفانبول یک شهربازی قدیمی در استانبول بوده که این روزها تبدیل به یکی از 10 پارک تفریحی برتر اروپا شده است. این مجموعه 600000 متری، با تغییراتی گسترده هم‌اکنون شامل مراکز خرید و پارک‌های آبی و امکانات بی‌شماری است و رتبه پنجم را بین مراکز خرید ترکیه دارد. است.

مجمو‌عه‌ای خانوادگی با انواع خدمات و سرگرمی‌ها و غذاهای محلی و بین‌المللی که یکی از بهترین هتل های استانبول هم در آنجاست. ترکیب ترن هوایی شهربازی با آب و قایق سواری در رودخانه و انواع ترن‌ها و سرسره‌ها مجموعه‌ای از هیجان‌انگیزترین تفریحات را در این مجموعه گرد هم آورده است.

در این پارک می‌توانید با استفاده از مچ‌بندهای دوربین دار از تمام تفریحاتتان فیلم‌برداری کرده و آن را از مجموعه تحویل بگیرید. همه روزه از 12:30 تا 9 الی 9:30 شب می‌توانید در این پارک وقت بگذرانید.

آدرس: استانبول، منطقه ایوب، یشیلپینار، خیابان شهیت متین کایا، شماره 1/11

پارک های آبی استانبول

پارک آبی کلوسیوم استانبول

این پارک در واقع یک باشگاه ورزشی جذاب و کامل به مساحت 12000 متر مربع با انواع سرگرمی‌های ورزشی مثل: بدن‌سازی، پیلاتس، یوگا، شنا، اسکواش و انواع ورزش‌های رزمی است. این مجموعه شامل یک پارک آبی با انواع تفریحات و چندین استخر و سرسره و فواره و امکاناتی نظیر سینما، سالن ماساژ، فروشگاهف کافه و رستوران و… است.

این پارک یکی از بهترین جاهای دیدنی استانبول است که همه‌روزه از 9 صبح می‌توانید با اتوبوس‌های خط 150 و 154 به آن‌جا رفته و تا 6 عصر خوش بگذرانید.

آدرس: منطقه سارییر، زکریاکوی، املاک کونوت کورو اولری

جمع‌بندی

این نوشته مروری بود بر چند پارک آبی استانبول که می‌توانید در برنامه‌های مفرح سفر خود بگنجانید. با توجه به محل اقامت خود و آدرس‌های ذکر شده حتما یکی از این پارک‌ها را انتخاب کرده و یک روز شاد و به یادماندنی را به همراه خانواده در آن رقم بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا