تور

اجاره خودرو در دبی
اروپاجهانگردیسوئیسفرانسه

دریاچه زیبای ژنو

دریاچه ژنو

در این بخش از مقالات جهانگردی قصد معرفی و آشنایی با دریاچه ژنو را که یکی از جاهای دیدنی سوئیس است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

دریاچه ژنو

این دریاچه که با نام های لاک لمان در فرانسه و دریاچه ژنو در سوئیس نیز شناخته می شود، مناظر بسیار خوبی را برای گردشگران در فرانسه و سوئیس فراهم می کند.

دریاچه ژنو با منظره ای خیره کننده از کوه های پوشیده از برف و تاکستان های مجلل که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند، نقطه ای متمایز را برای دوستداران محیط زیست ایجاد کرده است. این دریاچه یکی از جذاب ترین جاذبه های طبیعی و گردشگری سوئیس است.

از قرن نوزدهم، منطقه دریاچه ژنو یک مقصد لوکس محبوب در جنوب شرقی ویسکانسین بوده است، و بسیاری از ثروتمندان شیکاگو برای فرار از گرمای تابستان خانه‌های زیبایی را در کناره‌های زیبای دریاچه بنا کرده‌اند.

دریاچه ژنو

برای گردشگران در هر سنی، دریاچه ژنو فعالیت های ایده آلی را مهیا است. لیست کارهایی که باید در دریاچه انجام دهید بی حد و حصر است، چه به دنبال ماجراجویی و هنر باشید یا صرفاً بخواهید از طبیعت لذت ببرید.

پارک آبی، جشنواره ها، نمایشگاه ها و موزه ها، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، گلف و اسب سواری همگی در دسترس هستند. دامنه‌ها همچنین منطقه‌ای عالی برای اسکی یا زیپ لاین هستند.

دریاچه ژنو

در دریا می‌توانید قایق‌سواری رمانتیک داشته باشید یا در مکانی آرام به ماهیگیری بروید، پاراسل را امتحان کنید، یا قایق اجاره کنید و به گشت و گذار بپردازید. در زمستان، علاوه بر ماهیگیری روی یخ و اسکیت سواری، می توانید با حمام کردن در آب گرم استراحت کرده و سرحال شوید.

سافاری دریاچه

دریاچه ژنو که در حدود 5 مایلی مرکز شهر ژنو قرار دارد، یک زیستگاه حیوانات منحصر به فرد برای سافاری است. منطقه سافاری دریاچه ژنو تقریباً 75 هکتار از زیستگاه طبیعی باقیمانده را شامل می شود و بیش از 50 حیوان عجیب و غریب از سراسر جهان را در خود جای داده است.

دریاچه ژنو

حیوانات این منطقه آزادانه در زیستگاه های طبیعی خود پرسه می زنند و گردشگران می توانند به راحتی از وسیله نقلیه سافاری آنها را تماشا کنند.

پای های دریاچه

از سال 2001، یک مغازه کوچک جذاب در میدان ژنو کیک های نفیس برای مردم محلی و بازدیدکنندگان می پخت و به تدریج به دلیل داشتن بهترین کیک های پای در محله شهرت پیدا کرد.

پای های دریاچه ژنو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا