تور

اجاره خودرو در دبی
استانبولترکیهجهانگردی

رستوران نصرت استانبول

رستوران نصرت استانبول

رستوران نصرت در استانبول یکی از شناخته شده ترین رستوران های این شهر و یک مقصد گردشگری محبوب است. این رستوران خیلی قدیمی نیست، اما در طول سال ها محبوبیت آن افزایش یافته است تا جایی که شعبه های آن را می توان در برخی از محبوب ترین مکان های گردشگری جهان یافت.

رستوران نصرت استانبول

موفقیت این رستوران جوان را می توان مدیون ایده های نوآورانه اش برای پخت و پز و سرو غذاهای باکیفیت دانست.برای آشنایی با رستوران نصرت استانبول همراه ما در مجله گردشگری دوباره سفر باشید.

نصرت گوکچه معروف به سر آشپز ادویه پاش ، که بسیار معروف است و حتما اسم او و رستوران های معروفش را دیده اید.این سر آشپز جوان 35 ساله بخاطر استیک های گوشت بی نظیرش و نحوه پاشیدن نمک روی آنها بسیار معروف شده است.اولین رستوران خود را در استانبول افتتاح کرد و بعد از آن شعبه های دیگر را در شهرها و مناطق ترکیه و بعد دبی ، ابوظبی و سایر کشورها افتتاح کرد.

رستوران نصرت استانبول

رستوران نصرت از جمله رستوران هایی است که با وجود برخی تفاوت ها ، شهرت جهانی یافته است.در سال 2017 اولین شعبه خود را جهانی کرد که بخش مهمی از آن به واسطه شبکه های اجتماعی رقم خورد و صاحب امتیاز رسمی یکی از ماهرترین آشپزهای ترکی در طبخ گوشت نیز شناخته شد.با استفاده از تخصص هایی در آشپزی شهرت جهانی را برای رستوران خود پدید آورد.

ر

در سال 2010 میلادی خانه استیک نصرت افتتاح شد و به نمادی در بخش استیک بدل گردید و فضایی در تورهای استانبول که آن را به عنوان محل سرو استیک معرفی می کنند.

در ژانویه ی 2017 وی شهرت جهانی یافت که به دلیل نحوه پاشیدن نمک و ادویه بر روی استیک های خود و همچنین بریدن آن با چاقو در زمان آشپزی بود.این ویدئو را در شبکه های اجتماعی گذاشت و این ویدئو دست به دست شد تا او به شهرت جهانی دست پیدا کند.شما کافی است saltbae# را درشبکه اجتماعی جستجو کنید تا با مطالب زیادی مربوط به این آشپز مواجه شوید.او بخاطر نحوه ی پاشیدن نمک بر روی استیک به سالت بی معروف است.

رستوران نصرت استانبول

منوی رستوران ها

منوی این رستوران با قیمت هایش در سال 2018 به شرح زیر است:

قیمت سالاد 72 لیر ، استیک بین 60 تا 220 لیر ، بیف 140 تا 760 لیر، بریان 140 تا 360 لیر ، برگر 50 تا 60 لیر ،‌پیش غذا 100 تا 145 لیر ،‌ فینگر فود 30 تا 60 لیر ، دسر مدرن 30 لیر وکوفته 50 تا 60 لیر می باشد.در منو به انواع سالادها و پیش غذاها اشاره دارد.اما برای غذای اصلی تمرکز بیشتری بر طیف گسترده ای از خوراکی های گوشتی دارد.

انواع گوشت استیک کبابی و گریل است و همچنین برگرهای مختلف.برای دوست داران به گوشت های سفید، ماهی و مرغ هم دراین رستوران در نظر گرفته است. در این رستوران به هر دلیل سعی شده سلیقه تمامی افراد را برآورده کند تا از پذیرایی در این رستوران لذت کافی را ببرند.

آدرس رستوران های نصرت

رستوران نصرت اتیلر استانبول

رستوران نصرت اتیلر استانبول

رستوران آنکارا

رستوران آنکارا

رستوران نصرت پالماریا بدروم

رستوران نصرت پالماریا بدروم

رستوران دی هتل ماریس

رستوران دی هتل ماریس

رستوران نصرت برگر نیشانتاشی استانبول

رستوران نصرت برگر نیشانتاشی استانبول

نصرت برگر ببک استانبول

نصرت برگر ببک استانبول

کانیون استانبول

کانیون استانبول

رستوران ایستینیه پارک استانبول

رستوران ایستینیه پارک استانبول

نصرت دبی

رستوران نصرت دبی

نصرت ابوظبی

نصرت دوحه قطر

نصرت میامی فلوریدا

نصرت نیویورک

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا