تور

اجاره خودرو در دبی
استان هرمزگانایرانگردیهرمز

کافه و رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

کافه و رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

هوای خنک بهاری، هوس سفر به جنوب را به آدم دست خواهد داد و یکی از بهترین مکان های جنوب برای مسافرت بهاره و هوای بی نظیری که دارد می تواند جزیره هرمز و جاذبه های گردشگری وصف نشدنی آن باشد. این جزیره با داشتن رنگ های مختلف در جای کوچک و فانتزی خود یکی از عجایب جهان به شمار می رود. شما برای گردش در هرمز می توانید از تور های مختلف این جزیره استفاده کنید و از سفر لذت ببرید. شما برای استراحت و چشیدن تنوع های غذایی در جزیره هرمز می توانید به کافه و رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز اشاره کرد. تنوع غذایی در این رستوران از غذاهایی دریایی، کبابی، نان محلی، سوخاری و … را می توانید تجربه کنید. در ادامه همراه ما در مجله گردشگری دوباره سفر باشید.

کافه و رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

کافه ساحل سرخ جزیره هرمز

کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز ظرفیت بالایی از مسافران را می تواند در خود جای دهد. یکی از اهداف این رستوران می توان به فضای شاداب و دلنشین آن اشاره کرد که برای مهمانان خود فضایی آرام بخش را مهیا کرده است. شما با شب نشینی در این کافه رستوران از تجربه عالی و فراموش نشدنی استفاده خواهید کرد این فضا با داشتن درخت های فراوان در اطراف خود و ساحل سرخ رو به روی آن بهترین گزینه برای شب نشینی می باشد. کسانی که در مسافرت به سر می برند به دنبال کافه ای دنج برای استراحت و خوردن غذایی خواهند بود که پیشنهاد ما کافه و رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز می باشد. کافه این رستوران با داشتن مجوز های لازمه و استانداردهای کافی در سطح بسیار بالایی قرار داده و یکی از بهترین کافه های جزیره هرمز به شمار می رود.

رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

رستوران ساحل سرخ در مجموعه تفریحی و اقامتی ساحل سرخ واقع شده است. این رستوران دارای مجموعه بسیار تمیز و نوساز می باشد که با داشتن فضای داخلی و فضای روباز در کنار میز و صندلی های مدرن و حتی تخت های سنتی به همراه موسیقی تجربه بسیار دل نشینی را به شما خواهد داد. در این رستوران شما می توانید برای سرو صبحانه، نهار، شام و انواع نوشیدنی بروید. این رستوران با داشتن انواع غذا ها اعم از: کباب ماهی،  ماهی سوخاری، انواع غذا های دریایی،  نان محلی داغ داغ،  پلو میگو،  انواع فست فود، ساندویچ دریایی و…. شما را به سرو غذا دعوت می کند. لازم به ذکر است غذاهای این رستوران از قیمت های مناسب و کیفیت عالی برخوردار می باشند.

منوی کافه و رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز

حال نوبت به منوی رستوران می باشد تا شما را از اطلاعات غذاهای این رستوران مطلع کنیم. برخی از غذاهای اصلی محلی این رستوران عبارت اند از:

  • نان توموشی

یکی از غذاهای لذیذ که در جزیره هرمز سرو می شود نان توموشی می باشد که شما می توانید این نان را با قیمت بسیار مناسب در این رستوران تجربه کنید. این نان را شما می توانید به عنوان عصرانه، میان وعده سرو کنید و از آن لذت ببرید.

  • کباب ماهی

یکی از لذیذ ترین غذاهایی که در جزیره هرمز شماره یک می باشد کباب ماهی است که بر روی تابه های صاف هرمزگان و یا بر روی ذغال پخته می شوند. این ماهی، ماهی گاریز می باشد که این ماهی کوچک است که شما می توانید آن را در بهترین رستوران ساحل سرخ آن را سرو کنید. این ماهی در کافه رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز به صورت می گیرد و دایره ای بر روی تابه های مخصوص سرو می شوند.

ماهی کباب

  • ساندویچ دریایی

این نوع از ساندویچ  ها یکی از بهترین گزینه ها برای بیرون بر بودن و کنار ساحل سرو کردن می باشد.

  • ماهی سوخاری

شما باید حداقل برای یک بار هم که شده ماهی سوخاری و خوش مزه و خوش عطر و چیپسی شده ماهی را در کافه و رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز سرو کنید. این رستوران از ماهی های که خود مردم هرمز صید می کنند و تازه می باشند استفاده می کند و طعم بی نظیری را دارند.

  • میگو سوخاری

یکی از غذاهایی که بسیار خوش مزه بوده و هم در کنار برنج و هم در کنار سیب زمینی به صورت فست فودی سرو می شود میگو سوخاری می باشد. این غذا دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. میگو سوخاری یکی از پر طرف دار ترین غذای در جنوب به حساب می آید.

میگو سوخاری هم در کنار برنج به صورت فست فودی سرو می شود

میگو سوخاری

سخن آخر

کافه و رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز در مجموعه تفریحی و اقامتی در ساحل سرخ واقع شده است که در قلب جزیره هرمز می باشد. این مجموعه نوساز بوده و دارای فضای بسیار تمیزی نیز می باشد این کافه رستوران دارای فضای داخلی و فضای روباز می باشد که از مهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. شما می توانید خستگی خود را در این کافه رستوران به در کنید و در این مکان از صبحانه، نهار، شام لذت برده و شب نشینی جذابی را تجربه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا