تور

اجاره خودرو در دبی
آسیااماراتجهانگردیدبی

ساحل لامر دبی

دبی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی جهان محسوب می‌شود که سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. این شهر در بین ایرانیان طرفداران بسیار زیادی دارد و شهروندان ایرانی برای استفاده از انواع امکانات رفاهی و تفریحی دبی به این شهر سفر می‌کنند. دبی سواحل متعددی دارد که به منظور جذب توریست‌ها تأسیس شده‌اند. از ساحل تازه تأسیس شده دبی می‌توان ساحل لامر دبی را نام برد. این ساحل از زیباترین سواحل دبی است و انواع امکانات رفاهی و تفریحی جهت رفاه مسافران و گردشگران عزیز در آن ساخته شده‌اند. در سفر خود به دبی بازدید از ساحل لامر را فراموش نکنید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

معرفی ساحل لامر دبی

ساحل لامر دبی از سواحل تازه تأسیس این شهر است یکی از بهترین سواحل برای آفتاب گرفتن به شمار می‌رود. این ساحل چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای دارد که در بین خلیج جمیرا و پریل جمیرا واقع شده است. از انواع امکانات آن می‌توان به سایبان، غریق نجات، صندلی‌های حمام آفتاب، رختکن، سالن سینما و… اشاره کرد. در اطراف ساحل درختان نخل متعدد و زیبایی وجود دارند. ساحل لامر دارای سه بخش مختلف ناحیه شمالی، ناحیه جنوبی و منطقه سرگرمی است. منطقه سرگرمی از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار بوده و انواع تفریحات هیجان‌انگیز در این منطقه وجود دارند.

ساحل لامر دارای پارک معاصر و مدرن بوده و از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی این شهر محسوب می‌شود. آب تمیز آن باعث شده تا گردشگران بدون دغدغه در آن شنا کنند و از انواع تفریحات آبی لذت ببرند. ساحل لامر دارای دیوارهای متعدد با گرافیتی‌های بسیار جالب و دیدنی است. از جمله سواحلی به شمار می‌رود که برای خانواده مناسب بوده و تمام سنین می‌توانند از زیبایی‌ها و امکانات آن بهره‌مند شوند. مساحت ساحل لامر به طور تقریبی به ۱۳ میلیون مترمربع می‌رسد. وجود رستوران‌ها و کافه‌های متعدد برای پذیرایی از گردشگران در این ساحل تعبیه شده‌اند.

امکانات رفاهی ساحل لامر

امکانات رفاهی ساحل لامر دبی

ساحل لامر دبی یکی از مجهزترین سواحل دنیا به شمار می‌رود. در این ساحل تمام امکانات ضروری وجود دارند و علاوه بر آن انواع سایبان، رختکن، دوش، سالن سینما، رستوران و کافه در طول ساحل به چشم می‌خورند. در جای‌جای ساحل صندلی‌های راحتی مخصوص حمام آفتاب وجود دارند و می‌توانید چند ساعتی را بر روی آنها ریلکس کنید. از مهم‌ترین امکانات این ساحل می‌توان به وجود رستوران‌های مختلف اشاره کرد که به ارائه انواع غذاهای سنتی کشور امارات و غذاهای خارجی می‌پردازند. از میان آنها می‌توان رستوران روتی رولرز را نام برد.

در این رستوران متنوع‌ترین غذاها طبخ می‌شوند و می‌توانید با میل خود آنها را انتخاب کنید. در سرتاسر ساحل لامر فروشگاه‌های متنوعی به چشم می‌خورند و می‌توانید اقلام موردنیاز خود و همچنین صنایع دستی دبی را تهیه کنید. مکان‌های موجود در ساحل دارای نورپردازی بسیار زیبا هستند و با تاریک شدن هوا این ساحل چشم‌انداز بسیار زیبایی پیدا می‌کند. اوج شلوغی ساحل لامر پس از غروب آفتاب است که در آن زمان هوا خنک‌تر می‌شود. ساحل لامر دارای یک سینمای مجهز با تجهیزات پیشرفته است که به پخش فیلم‌های روز دنیا می‌پردازد. در برخی از روزها به برگزاری رویدادهای هنری و تفریحی متنوع در ساحل پرداخته می‌شود.

امکانات تفریحی ساحل لامر دبی

تنوع امکانات تفریحی در ساحل لامر بسیار بالا بوده و نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان دارای بخش‌های بسیار جذاب و ویژه است. از آنجایی که این ساحل تازه تأسیس شده برخی از امکانات تفریحی آن هنوز افتتاح نشده‌اند. به عقیده بسیاری از گردشگران یکی از بهترین تفریحات ساحل لامر زمین بازی هاوا هاوا است. در این زمین بازی تمامی سنین می‌توانند بر روی تپه‌های آن بالا و پایین بپرند و برای چند ثانیه در هوا معلق بمانند. در زمین بازی هاوا هاوا تپه‌های متعددی با ارتفاع‌های گوناگون وجود دارند و برای استفاده از آنها باید هزینه پرداخت کنید.

تفریحات آبی موتوری در ناحیه شمالی ساحل قرار گرفته‌اند. این تفریحات شامل جت اسکی، فلای‌برد، موج‌سواری و… هستند. تفریحات آبی مانند موج‌سواری با پارو، کایاک سواری و… در ناحیه جنوبی قرار گرفته‌اند. تفریحات در منطقه سرگرمی بیشتر از هر بخش دیگری هستند. منطقه سرگرمی امکاناتی مانند سالن بدنسازی، سینما چندبعدی، ترامپولین و پارک آبی لاگونا دبی دارد. این تفریحات بسیار هیجان‌انگیز هستند و می‌توانید چندین ساعت به انجام آنها بپردازید.

علاوه بر آن در منطقه سرگرمی چندین کافه و رستوران متنوع وجود دارند. به این ترتیب پس از بازی و تفریح می‌توانید برای رفع گرسنگی و خستگی خود به این مراکز مراجعه کنید و از انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ بهره‌مند شوید. از رایج‌ترین تفریحات ساحل لامر می‌توان به حمام آفتاب و قدم زدن در پلاژ ساحل اشاره کرد. ساحل لامر از سواحل مصنوعی دنیا به شمار می‌رود که دارای آب بسیار شفاف و زلال است و شنا کردن در آن امن و لذت‌بخش است.

تفریحات آبی ساحل لامر دبی

جاذبه‌های دیدنی اطراف ساحل لامر دبی

در اطراف ساحل لامر دبی جاذبه‌های فراوان وجود دارند که پس از گشت‌وگذار در ساحل بد نیست از آنها نیز دیدن کنید. این جاذبه‌ها عبارت‌اند از:

موزه اتحاد دبی

از موزه‌های معاصر و مدرن در دبی محسوب می‌شود و در آن مصنوعات شخصی، تصاویر، مستندها و غرفه‌های متعددی وجود دارند. این موزه جذاب و دیدنی با الهام از تاریخ امارات ساخته شده است. این موزه از اهمیت زیادی برخوردار بوده چرا که در وسط آن یک میدان مرمری سفید بزرگ وجود دارد و حاکمان دبی برای برگزاری مذاکرات در آنجا جمع می‌شوند. موزه اتحاد دبی در خیابان جمیرا واقع شده و تا ساحل فاصله‌ای ندارد.

موزه اتحاد دبی

کانال آب دبی

از مکان‌های بسیار زیبا و پربازدید دبی می‌توان به کانال آب آن اشاره کرد. این کانال مانند ساحل لامر به تازگی تأسیس شده و از مکان‌های تفریحی محبوب محسوب می‌شود. کانال آب دبی از داخل خلیج فارس به فاصله ۳ کیلومتر کشیده شده است. در اطراف آن ساختمان‌های مسکونی و هتل‌های آسمان‌خراش دیده می‌شوند. امکان تفریحاتی مانند قایق‌سواری در این کانال وجود دارد و می‌توانید از مناظر اطراف آن لذت ببرید. کانال آب دبی در منطقه مارینا واقع شده و به ساحل لامر بسیار نزدیک است.

کانال آبی ساحل لامر دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی، از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی جهان شناخته می‌شود و متنوع‌ترین تفریحات آبی را در بر می‌گیرد. در این پارک امکاناتی نظیر سرسره‌های آبی و استخرهای شیک وجود دارد. در این پارک می‌توانید هیجان واقعی را تجربه کنید.

پارک آبی اتلانتیس دبی

محل اقامت ساحل لامر دبی

دبی متنوع‌ترین ساحل‌های دنیا را در خود جای داده که آماده خدمت‌رسانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز هستند. در اطراف ساحل هتل‌های فراوانی وجود دارند که از امکانات روز و بالاترین کیفیت برخوردار هستند. نزدیک‌ترین هتل‌ها به ساحل لامر عبارت‌اند از:

  • هتل ریجنت بیچ توچال دبی: نزدیک‌ترین هتل به ساحل لامر است و تنها ۵۰۰ متر با آن فاصله دارد. می‌توانید با پای پیاده و تنها در ۳ دقیقه خود را به ساحل برسانید.
  • هتل دبی مارین بیچ دبی: این هتل نیز تنها یک کیلومتر با ساحل لامر فاصله دارد و با طی کردن ۴ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آن برسید.
  • هتل آپارتمان راو لامر دبی: فاصله این هتل تا ساحل لامر ۱.۴ کیلومتر است و با ۶ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل برسید.
  • هتل ناین دبی: این هتل تا ساحل لامر تنها ۱۱ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل کینگز گیت آل جدف بای دبی: هتل تا ساحل زیبای لامر ۱۲.۴۹ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل د بریستول دبی: فاصله هتل تا ساحل لامر ۱۲.۸۷ کیلومتر است.

همچنین در دیگر مناطق دبی به خصوص مرکز شهر هتل‌های بسیار لوکس و زیبایی وجود دارند که می‌توانید در آنها مستقر شوید. هتل‌ها با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند از قیمت‌های متفاوتی برخوردار هستند. می‌توانید بودجه خود را بررسی کنید و مطابق با آن به رزرو هتل بپردازید.

هتل های ساحل لامر دبی

مسیر دسترسی و بازدید از ساحل لامر دبی

ساحل لامر دبی بین پریل جمیرا و خلیج جمیرا واقع شده که از مکان‌های توریستی پربازدید محسوب می‌شود. جهت دسترسی به این ساحل زیبا می‌توانید از خطوط اتوبوس RTA استفاده کنید. همچنین مترو دبی ۳ ایستگاه نزدیک به ساحل لامر دارد که شامل ایستگاه مرکز تجارت جهانی، ایستگاه ابراج الاامارات و ایستگاه ابنک ابوظبی الاول هستند. جالب است بدانید که بازدید از ساحل لامر دبی دارای محدودیت زمانی است و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب می‌توانید از آن دیدن کنید. این ساحل هر روز هفته باز است و می‌توانید از تمامی امکانات آن بهره‌مند شوید.

بهترین زمان مسافرت و بازدید از ساحل لامر دبی فصل زمستان است. دبی از شهرهای آفتابی با هوای بسیار گرم دنیا شناخته می‌شود و در فصل زمستان گرم‌ترین آب و هوا را تجربه می‌کند. زمستان اوج شلوغی ساحل لامر بوده و بسیاری از گردشگران از سایر نقاط دنیا برای دوری از زمستان سخت و سرد کشور خود به دبی سفر می‌کنند. فصل تابستان برای بازدید از ساحل لامر دبی چندان پیشنهاد نمی‌شود. در این زمان هوا بسیار گرم بوده و کلافه می‌شوید. البته این ساحل در تمام فصول سال جذابیت‌های خود را دارد و می‌توانید در هر روزی که علاقه دارید از این ساحل دیدن کنید. اواخر فصل پاییز و اوایل فصل بهار نیز برای سفر به دبی مناسب هستند و آب و هوا در این زمان مطبوع و دلچسب است.

سخن پایانی

در ساحل زیبای لامر و اطراف آن فروشگاه‌های متنوعی وجود دارند که به عرضه انواع اقلام و اجناس موردنیاز مسافران می‌پردازند و نیازی نیست بار خود را سنگین کنید. سفر خانوادگی به ساحل لامر دبی تجربه متفاوتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. به طوری که می توانید مکان های اطراف ساحل را برای تفریح در نظر بگیرید و از زیبایی چشم نواز مناطق مختلف دبی لذت ببرید.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا