تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

کارت سبز مجری لاتاری 2025

چکیده : لاتاری 2025 یک فرصت رویایی برای افرادی است که به دنبال مهاجرت به آمریکا هستند. آمریکا یکی از کشورهای بزرگ و مرفه جهان است که مهاجرین زیادی قصد اقامت در این کشور را دارند.

کارت سبز مجری لاتاری 2025

لاتاری 2025 یک فرصت رویایی برای افرادی است که به دنبال مهاجرت به آمریکا هستند. آمریکا یکی از کشورهای بزرگ و مرفه جهان است که مهاجرین زیادی قصد اقامت در این کشور را دارند. از آنجایی که اخذ گرین کارت این کشور شرایط پیچیده‌ای دارد، قرعه کشی لاتاری شانس بزرگی برای کسب اقامت آمریکاست. برای آنکه بتوانید در این بخت آزمایی بزرگ شرکت کنید، ثبت‌نام به موقع یک الزام است‌. کارت سبز، بزرگ‌ترین مجری ثبت‌نام و پیگیری لاتاری است که در ادامه مقاله، نحوه اسم نویسی در آن ذکر شده است‌. تا آخر با ما همراه باشید.

کارت سبز مجری لاتاری 2025

ثبت نام لاتاری 2025

برای آن که در بزرگ‌ترین قرعه‌‌کشی مهاجرتی یا همان لاتاری شرکت داده شوید، لازم است که فرایند ثبت‌نام خود را به درستی انجام دهید. مشاوران مجموعه کارت سبز از ابتدای فرایند پیش ثبت‌نام تا انجام امور مهاجرتی برندگان همراه شما هستند؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید امور ثبت‌نامی خود را به سادگی انجام دهید.

برای ثبت‌نام قرعه‌کشی حتما لازم نیست که به صورت حضوری به دفتر مجموعه تشریف ببرید. تمام کارهای نام نویسی از طریق سایت یا اپلیکیشن‌های واتساپ، تلگرام و اینستاگرام در کم‌تر از چند دقیقه انجام خواهد شد؛ با این حال، امکان مشاوره حضوری نیز برای شما وجود خواهد داشت.

خدمات بی‌نظیر این مجموعه به همین‌جا ختم نمی‌شود. کارت سبز با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در امور مهاجرت، کنار شماست تا سریع و بی‌دغدغه وطن دوم خود را انتخاب کنید. حتی اگر نمی‌دانید که کدام کشور برای مهاجرت شما بهتر است، نگرانی به خود راه ندهید. کارشناسان حرفه‌ای مجموعه با در نظر گرفتن سوابق تحصیلی، شغلی، میزان سرمایه، سن، مجرد یا متاهل بودن و … بهترین پلن مهاجرتی را به شما پیشنهاد می‌کنند. در قدم به قدم مسیر نیز با شما همراه هستند تا بدون هیچ نگرانی و استرسی کارهای مهاجرتی خود را پیش ببرید. در یک کلام، تلخی مهاجرت با کارت سبز حالا دیگر به مانند شیرینی عسل است.

ثبت نام لاتاری 2025

آموزش ثبت‌نام لاتاری در سایت کارت سبز

اولین اقدام برای نام‌نویسی در لاتاری و مهاجرت به آمریکا، اطلاع دقیق از شرایط و ضوابط ثبت‌نام است. با اینکه تمام مراحل ثبت‌نامی در کم‌تر از ده دقیقه قابل اجراست؛ اما لازم است که حتما شرایط شرکت در قرعه‌کشی را بدانید. اولین و مهم‌ترین شرط، تکمیل صحیح فیلدهای ثبت‌نامی است. در صورت هر گونه مغایرت، مسئولیت آن با خود شما خواهد بود. دومین شرط، شرایط سنی بالای ۱۸ سال و شرط بعدی، ارائه گواهی دیپلم یا مستندات سابقه کاری حداقل دو ساله است. اگر واجد شرایط هستید، بقیه مراحل را دنبال کنید:

ورود به صفحه ثبت‌نام

وارد سایت اینترنتی کارت سبز به نشانی www.cartesabz.net شوید و صفحه مربوط به ثبت‌نام لاتاری 2025 را باز کنید. در صفحه باز شده، گزینه ثبت‌نام آنلاین را انتخاب کنید.

انتخاب وضعیت تاهل

در این قسمت باید وضعیت تأهل را به درستی انتخاب کنید. تمام گزینه‌های پیشنهادی را به دقت بخوانید و مرتبط‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

ثبت اطلاعات فردی

برای آنکه در ثبت اطلاعات شخصی اشتباه نکنید، بهتر است که اطلاعات درخواستی را از پاسپورت یا شناسنامه وارد کنید. چنانچه در لحظه به اطلاعات درخواستی دسترسی نداشتید، نگران نباشید؛ بعدا می‌توانید از طریق پنل، به این قسمت دسترسی داشته باشید.

ثبت اطلاعات همسر و فرزندان

بعد از ثبت اطلاعات شخصی، نوبت به ثبت اطلاعات همسر و فرزندان می‌رسد. فقط به این نکته توجه داشته باشید که تنها فرزندان زیر ۲۱ سال خود را می‌توانید ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام افراد بالای ۲۱ سال سن، به‌صورت جداگانه انجام می‌شود.

انتخاب و آپلود عکس مناسب

به چالشی‌ترین بخش ثبت‌نام خوش آمدید. برای اینکه عکس آپلودی شما تأیید شود، لازم است که شرایطی را رعایت کنید. اولین شرط، پس زمینه سفید عکس است. شرط بعدی، زاویه تمام رخ و مستقیم عکس است. عکس آپلودی باید واضح و شفاف باشد. شرط بعدی، عدم استفاده از اکسسوری مانند عینک، گردن‌بند، پیرسینگ و … است. نگران نباشید، کارمندان کارت سبز در کنار شما هستند تا بهترین عکس را آپلود کنید. شرایط دقیق‌تر نحوه عکاسی و آپلود عکس نیز در مقالات سایت و در زیر بخش فرم ثبت‌نام قابل مشاهده است.

ثبت آدرس و اطلاعات تماس

در مرحله بعد، آدرس و شماره تلفن خود را به صورت دقیق و کامل وارد کنید. هیچ قسمتی از آدرس را جا نیندازید.

دریافت پیش فاکتور و پرداخت

پس از ورود همه اطلاعات، پیش فاکتوری برای شما صادر می‌شود. برای پرداخت این فاکتور دو روش پیش روی شماست. روش اول که راه آسان‌تری است، پرداخت به‌صورت آنلاین است. روش دوم، کارت به کارت و آپلود فیش واریزی در سایت است. بعد از واریز، رسید و کد رهگیری برای شما صادر خواهد شد. تا پایان قرعه‌کشی لاتاری 2025 این کد را نزد خود نگه دارید.

ثبت نام لاتاری 2025

نکات مهم ثبت‌نامی

برنده شدن در لاتاری 2025 یکی از بهترین اتفاقاتی است که داوطلبین انتظار آن را دارند. برای آنکه شانس خود را برای برنده شدن بزرگ‌ترین بخت آزمایی مهاجرتی افزایش دهید، لازم است که به نکات زیر توجه کنید:

  • اگر خانواده هستید، لازم است که یکبار پدر اطلاعات خانوار را ثبت و یک بار مادر ثبت کند. این قابلیت برای داوطلبینی که در سایت کارت سبز نام‌نویسی می‌کنند، خودکار انجام خواهد شد.

  • فرزندان بالای ۱۸ سال، بهتر است که به‌صورت مجزا نیز در سایت ثبت‌نام کنند.

  • اطلاعات ثبت‌نامی باید کامل و دقیق باشد و با اصل شناسنامه و پاسپورت مغایرت نکند.

  • تمام افراد، حتی نوزادان و کودکان نیز باید عکس داشته باشند.

  • زاویه نگاه به دوربین باید مستقیم و تمام رخ باشد.

  • داشتن حجاب برای بانوان منعی ندارد؛ اما گردی صورت باید کاملا مشخص باشد.

  • عکس‌ها حتما جدید باشند؛ اگر از تاریخ آخرین عکس شما بیشتر از ۶ ماه گذشته است، باید دوباره عکس بگیرید.

نکات مهم ثبت‌نامی لاتاری 2025

اخذ گرین کارت آمریکا با ثبت‌نام لاتاری 2025

اگر شما هم مدت‌هاست به مهاجرت فکر می‌کنید و شرایط آن را ندارید؛ بهترین و آسان‌ترین راه، ثبت‌نام لاتاری است. از بین ایرانیانی که در این بخت آزمایی شرکت می‌کنند، حدود ۷ درصد از آن‌ها انتخاب می‌شوند که این عدد نرخ خوبی است.

برای ثبت‌نام در این قرعه‌کشی، فقط کافی است که به سایت اینترنتی کارت سبز مراجعه و طبق مراحل توضیح داده شده، عمل کنید. آیا تجربه ثبت‌نام لاتاری دارید؟ برنامه شما برای سال 2025 چیست؟!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا