تور

اجاره خودرو در دبی
استان تهرانایرانگردیتهران

مرکز خرید اسکای سنتر تهران | معرفی و آدرس دقیق اسکای سنتر

مرکز خرید اسکای سنتر تهران واقع در شمال تهران، به عنوان یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید نواحی شمالی پایتخت شناخته شده و امکانات رفاهی بسیاری را برای شهروندان این استان، به خصوص افراد ساکن در منطقه لواسان، فراهم کرده است. معماری کلاسیک، منحصر به فرد و در عین حال چشم نواز این مرکز خرید باعث شده تا افراد زیادی جذب آن شوند و همه ساله عده زیادی را از جمله گردشگران و یا حتی افراد ساکن تهران و مناطق حومه را به خود جذب می‌کند.

با مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید تا در ادامه این مقاله به سایر جزئیات و امکانات مرکز خرید اسکای سنتر تهران بیشتر بپردازیم.

معرفی مرکز خرید اسکای سنتر تهران

مجموعه اسکای سنتر در سال 1394 در مساحتی حدود 3200 متر مربع احداث گردید که نزدیک به 1700 متر مربع از این زمین به زیربنای آن اختصاص یافت.

اسکای سنتر از لحاظ مساحت بسیار گسترده است و 9 طبقه مجزا را در خود جای داده است. شاید غیر قابل باور باشد که این ساختمان کم ارتفاع 9 طبقه باشد؛ اما جالب است بدانید مرکز خرید اسکای سنتر تهران، 5 طبقه را زیر زمین و 4 طبقه را روی زمین تعبیه کرده است.

مرکز خرید اسکای سنتر تهران

ممکن است به دنبال برندهای خاصی از پوشاک، خوراک، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و… در سایر مراکز خرید بوده باشید که قادر به دسترسی به آنها نبوده باشید. اسکای سنتر تهران، به عنوان یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های رفاهی، تمامی برندهای خاص و عام را در خود جای داده که شما می‌توانید با بازدید از این منطقه به آنها دسترسی داشته باشید.

برندهای معتبری همچون سفیر، کومولایف، مبلمان هارمونیک، روی ریموند، کیا گالری و مواردی از این قبیل از برندهای محبوب و معتبری است که در مجتمع اسکای سنتر واقع شده‌اند.

چه روزهایی برای بازدید از اسکای سنتر مناسب است؟

مجتمع اسکای سنتر و حومه آن در روزهای پایانی هفته نسبت به روزهای ابتدایی و اواسط هفته شلوغ‌تر است؛ چرا که این مکان تنها یک مجتمع تجاری و تفریحی نیست، بلکه یک منطقه گردشگری نیز بوده و به دلیل نزدیکی به سد لتیان، آخر هفته‌های نسبتا شلوغ‌تری دارد. بنابراین ترجیحا برای سهولت در بازدید از این مرکز خرید، روزهای آغازین هفته را انتخاب کنید.

مرکز خرید اسکای سنتر تهران

موقعیت جغرافیایی اسکای سنتر تهران

مرکز خرید اسکای سنتر تهران در منطقه خوش آب و هوای لواسان واقع شده و سبک معماری مدرن آن در میان سایر مراکز خرید لوکس و مدرن لواسان بسیار به چشم می‌آید.

از آنجایی که تهران، شهری پر جمعیت است و مهاجران و مسافران زیادی را جذب می‌کند، این مرکز خرید در منطقه‌ای از حومه تهران واقع شده تا افرادی که تمایل به بازدید از اسکای سنتر را دارند، بدون درگیری با ترافیک‌های درون شهری پایتخت، از این مرکز دیدن فرمایند.

سهولت در دسترسی به مرکز خرید اسکای سنتر تهران، برای همگان برقرار بوده و دغدغه‌هایی مانند جای پارک ماشین و نبود فضای کافی برای گردش و تفریح برای بسیاری از افراد رفع شده است؛ چرا که این مجموعه وسعت بالایی دارد و به منظور رفاه کامل شهروندان و گردشگران، فضای کافی برای پارکینگ خودرو و سایر بخش‌های رفاهی و تفریحی در نظر گرفته‌اند.

همان طور که می‌دانید، لواسان یکی از مناطق خوش نشین شمال پایتخت است که علاوه بر مرکز خرید اسکای سنتر تهران، مجتمع‌های تجاری، رفاهی و تفریحی بسیاری را در خود جای داده است. هر کدام از این مراکز به نوبه خود زیبا و مجلل هستند.

از دیگر ویژگی‌های موقعیت جغرافیایی این ساختمان، می‌توان به چشم انداز زیبا و دلنواز سد لتیان اشاره کرد. طبیعت بکر و چشم نوازی که سد لتیان دارد از طبقات ابتدایی اسکای سنتر قابل رویت است و شکوه و زیبایی این مرکز خرید را دو چندان می‌کند.

مرکز خرید اسکای سنتر تهران

امکانات رفاهی و تفریحی اسکای سنتر

مرکز خرید اسکای سنتر تهران علاوه بر همه موارد ذکر شده، دارای یک تالار بسیار زیبا و باشکوه، با معماری مدرن متناسب با معماری فضای داخلی اسکای سنتر است. این تالار وسعت زیادی دارد و فضای زیبای آن، مراجعه کنندگان را به وجد می‌آورد.

شایان ذکر است که علاوه بر واحدهای زیادی که برای خرید اقلام مختلف در این مکان واقع شده‌اند، یکی از شعب هایپر استار نیز در مرکز خرید اسکای سنتر تهران بوده و بخش قابل توجهی از مساحت این مکان را به خود اختصاص داده است. علاوه بر آن، رستوران‌های شیک زیادی در این مرکز وجود دارد که بسیاری پایتخت نشینان تنها به دلیل غذاهای لذیذ و با کیفیت رستوران‌های آن به این مرکز سر می‌زنند. فضای آرامش بخش و محیط دوستانه رستوران‌های اسکای سنتر، بهترین گزینه برای گذراندن اوقات با عزیزانتان خواهد بود.

یکی دیگر از امکاناتی که در این مرکز وجود دارد و همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است، کتاب فروشی بزرگ و مجهزی است که در مرکز خرید اسکای سنتر تهران واقع شده است.

مرکز خرید اسکای سنتر تهران

ساعت کاری و آدرس دقیق مرکز خرید اسکای سنتر

اسکای سنتر همه روزه از ساعت 10 الی 23 پذیرای حضور گرم شما است.

آدرس مرکز خرید اسکای سنتر: تهران – لواسان – بلوار امام خمینی – خیابان گلها

تلفن مجموعه: 02126543881 – 02126543880

کلام آخر

پاساژ گردی یکی از تفریحات بسیار لذت بخش بوده که در میان پایتخت نشینان محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای تجربه یک خرید لذت بخش با خانواده و دوستان خود، مرکز خرید اسکای سنتر تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ چرا که این مجموعه تمام فاکتورهای لازم برای گذراندن اوقاتی خوش و خاطره انگیز را برای شما فراهم کرده و با امکانات رفاهی بسیاری که ارائه می‌دهد، حضور سبز شما عزیزان را گرامی می‌دارد.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا