تور

اجاره خودرو در دبی
ایرانگردیکرجمعرفی رستوران

کافه‌ رستوران روما عظیمیه کرج

کرج از شهرهای بزرگ کشور است که جمعیت قابل توجهی دارد. اطراف کرج روستاها و مناطق خوش آب و هوای زیادی وجود دارد. همین امر موجب شده افراد بسیاری از سراسر کشور به این شهر سفر نموده و از جاذبه‌های آن استفاده کنند. کرج دارای کافه‌رستوران‌های متعدد و باکیفتی است که از لحاظ ظاهری بسیار شیک و زیبا هستند. کافه‌رستوران روما عظیمیه کرج یکی از رستوران‌های بسیار محبوب است که بنای بسیار شیکی دارد. این رستوران در منطقه عظیمیه واقع شده و در بین مردم بسیار شناخته شده است.

این کافه دارای معماری مدرن و خاصی است که هر کسی را ترغیب می‌کند وارد آن شده و از غذاهای لذیذی که دارد استفاده کند. دو ویژگی برجسته رستوران روما غذاهای باکیفیت و محیط بسیار شیک آن است. رستوران روما دارای کادری حرفه‌ای و مجرب است که به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه می کنند. در ادام همراه با مجله گردشگری دوباره سفر باشید.

انواع غذاها و نوشیدنی ها در کافه رستوران عظیمیه کرج

منوی رستوران روما تنوع زیادی دارد و مطابق با تمام ذائقه‌ها تهیه شده‌ است. علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای ایتالیایی در این منو به چشم می‌خورند. منوی رستوران با منوی کافه متفاوت است و هر کدام از آیتم‌های جداگانه‌ای برخوردار هستند. با مشاهده منوهای زیر می‌توانید تنوع را در این کافه رستوران احساس کنید. علاوه بر تنوع این مکان جذاب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید انواع غذاهای بسیار لذیذ و به یاد ماندمانی را در این کافه رستوران تجربه کنید.

کافه‌ رستوران روما عظیمیه کرج

منوی رستوران روما

در منوی رستوران تنوع بالایی به چشم می‌خورد که از محبوب‌ترین غذاهای آن می‌توان به استیک ریب ای، فسنجان و پاستا اشاره کرد. جزئیات منوی رستوران روما به شرح زیر است:

پیش‌غذا

پیش‌غذا از بخش‌های محبوب این رستوران محسوب می‌شود که توصیه می‌کنیم حتما چند نمونه آن را امتحان کنید. پیش‌غذا شامل وایت فرایز، چیلی فرایز، سیب‌زمینی مخصوص، بورانی اسفناج، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، ماست موسیر، سوپ روز، زیتون پرورده، حمص، نان سیر، کتف و بال سبزیجات و سیر و زاتزیکی است. انواع نوشیدنی‌ها نیز در بخش پیش‌غذا قرار دارند.

سالاد

فتوش، اسفناج، سالاد شیرازی، گاردن بیف و چیکن روما از سالادهای لذیذ و معروف این رستوران هستند.

گریل

خوراکی‌های گریل شده رستوران روما بسیار معروف هستند که شامل چیکن استیک روما، فیله استیک باروتی، ریبای استیک سیر و رزماری و تی بن استیک سیر و رزماری هستند.

کباب

کباب‌های روما به‌صورت مخصوص آماده می‌شوند و دارای طعم بسیار متفاوتی هستند. تنوع کباب در منوی روما کاملا مشهود است. از انواع کباب ها می‌توان به چنجه کاردی، چنجه باروتی، برگ مخصوص، شیشلیک روما و کباب لقمه مخصوص اشاره کرد. همچنین جوجه‌های آن شامل جوجه بدون استخوان زعفرانی، جوجه با استخوان ران و جوجه بدون استخوان ترشی جنگلی می‌شود.

منوی رستوران روما کرج | کباب

نوستالژی روما

در بخش نوستالژی روما می‌توان غذاهای سنتی و محلی ایرانی را مشاهده کرد. این غذاها شامل گردن مشهدی، ماهیچه مشهدی، زرشک پلو با مرغ، خوراک مرغ پرتقالی، ته چین مرغ، چلو خورشت فسنجان و چلو کباب تابه‌ای است.

چلو و پلو

سبزی پلو، باقالی پلو، زرشک پلو و چلو ساده در منوی رستوران روما قرار گرفته است.

غذای دریایی

ماهی کبابی، ماهی سالمون، شاه میگو، داینامیت شریمپ و ماهی سرخ شده با سس لمون از لذیذترین غذاهای دریایی در منوی رستوران روما هستند.

پاستا

پاستا از غذاهای ایتالیایی است که در سراسر جهان به خصوص ایران طرفداران زیادی دارد. عربیتا، آلفرردو و چیکن مک اند چیز از پاستاهای محبوب این منو هستند.

پیتزا

پپرونی، رست بیف، الکس، هات چیکن، سیر و استیک، چیکن استراگانف و میت لاورز از پیتزاهای پرطرفدار در منوی روما به شمار می‌روند.

منوی کافه روما

نوشیدنی سرد

آب پرتقال، موهیتو، جینجر لیموناد و آیس کارامل ماکیاتو از نوشیدنی‌های سرد و پرطرفدار کافه روما هستند.

نوشیدنی گرم

تنوع نوشیدنی‌های گرم در منوی کافه بسیار زیاد است. شما در تمام فصول سال می‌توانید از سفارش و خوردن آنها لذت ببرید. این نوشیدنی‌ها اعم از لته، لته رویال، قهوه ترک، اسپرسو، هات چاکلت فندقی، هات چاکلت نعنایی، آمریکانو، ماسالا، موکا شکلاتی و کاپوچینو فندقی است.

قهوه

بدون شک قهوه تاکنون بیشترین طرفداران را در بین نوشیدنی‌ها به خود اختصاص داده است. قهوه‌های منوی کافه روما شامل قهوه ترک، قهوه عربی، قهوه یونانی، لته، موکا، هات چاکلت، شیر نسکافه، اسپرسو رومانو، اسپرسو کن لچه، اسپرسو سینگل و دبل، کک اسرپسو، امریکانو، فلت وایت، کارامل ماکیاتو و وایت چاکلت است.

دمنوش

از سفارش دمنوش های روما غافل نشوید چرا که به هضم غذا و آرامش شما بسیار کمک می‌کند. این دمنوش ها شامل لاغری، زمستانه، آرام بخش، آنیس، دادمهر، میوه‌ای و دمنوش مخصوص روما هستند.

چای

لته، ماسالا، ماچا، سبز، سیاه، مراکشی و ترش از چای‌های خوشمزه منوی کافه روما هستند.

آیس کافی

آیس موکا، آیس لاته، آیس امریکانو، آیس کارامل ماکیاتو، آفوگاتو و فراپاچینو در لیست آیس کافی‌های لذیذ و محبوب این کافه قرار گرفته‌اند.

گلاسه

چری گلاسه، شاتوت گلاسه، کافه گلاسه، شکو گلاسه، کیت کت گلاسه و موز گلاسه در این بخش قرار می‌گیرند.

کوکتل

موهیتو، لیموناد، چری بری، آب طالبی، مخصوص روما، بلو اسکای، گل سرخ، آب هندوانه، گرین مارش، پیناکولادا، آب پرتقال، خیار سکنجبین و بیدمشک زعفران را می‌توانید در قسمت کوکتل سفارش دهید.

بستنی

کیک بستنی، بستنی مخصوص و بنانااسپلیت از بستنی‌های لذیذ منوی کافه روما هستند.

ویژگی‌های کافه‌رستوران روما عظیمیه کرج

رستوران روما دارای سرویس کترنیگ ارسال غذا است که تمام نقاط شهر کرج را پوشش می‌دهد. در نتیجه مشتریان می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت، غذاهای خود را سفارش داده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستشان برسد. از بخش‌های ویژه این رستوران می‌توان به سالن وی آی پی اشاره کرد. این سالن دارای ظرفیت بیشتر از 20 نفر است که محیط بسیار شیک و آرامی دارد.

کافه رستوران روما عظیمیه کرج برای برگزاری انواع مراسم‌های اختصاصی مناسب است. مشتریان عزیز می‌توانند با رزرو سالن وی آی پی مراسم‌های خود مانند جشن تولد را در این مکان برگزار نموده و از خدمات آن استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های این رستوران می‌توان به رزرو اینترنتی اشاره کرد. از طریق وب‌سایت رستوران روما می‌توانید ثبت‌نام نموده و به رزرو میز بپردازید.

اطلاعات کافه‌رستوران روما عظیمیه کرج

اطلاعات کافه‌رستوران روما عظیمیه کرج جهت حضور و رزرو میز به شرح زیر است:

شماره تماس رستوران: 34126

شماره تماس سفارشات: 09333241943

شاره تماس جهت رزرو سالن وی آی پی: 32544394 – 09906895300

آدرس: کرج، عظیمیه، میدان طالقانی، بام کرج

صفحه اینستاگرام: restaurantroma

ساعات کاری کافه‌رستوران روما از 11:00 تا 23:00 است و پرسنل آن همه روزه در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به مشتریان هستند. توصیه می‌شود قبل از آن که به رستوران بروید اقدام به رزرو میز کنید. رستوران روما دارای مشتریان زیادی است و تقریبا اغلب مشتریان از کیفیت آن خرسند هستند.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا